Nota Rujukan Contoh Soalan PSEE Penolong Jurutera J41 - JA29

 Dah bersedia dengan peperiksaan online atau PSEE untuk Penolong Jurutera J41 dan JA29? Tak tahu apa nak baca? Masih belum lagi buat latih tubi soalan-soalan setiap seksyen terlibat?


Jika anda merupakan calon yang terlibat dengan peperiksaan online ini, pastikan anda sudah membuat segala persediaan rapi sebelum peperiksaan sebenar Penolong Jurutera ini.

Nota Rujukan Contoh Soalan PSEE Penolong Jurutera J41 - JA29


Ramai calon yang gagal di dalam PSEE dikendalikan pihak Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA) kerana tidak membuat persediaan rapi. Ramai yang mengambil sikap acuh tak acuh tanpa membuat ulangkaji atau menyediakan nota rujukan.

Nota Rujukan Contoh Soalan Penolong Jurutera J41 - JA29

Mungkin ramai di antara mereka tidak tahu nota rujukan yang bagaimana harus disediakan. Tak pasti bentuk soalan bagi setiap seksyen, tak tahu nak mencari contoh soalan yang terkini untuk PSEE Penolong Jurutera.

Pakej Rujukan Lengkap Contoh Soalan Setiap Seksyen


Jika anda adalah calon yang masih lagi dalam 'kegelapan' dan mahu dibantu untuk lulus di dalam peperiksaan online Penolong Jurutera J41 mahupun JA29, anda boleh dapatkan pakej rujukan yang telah disediakan oleh pihak kami bersama Tim Infokerjaya.


Pakej rujukan ini adalah pakej yang lengkap dan sesuai untuk kegunaan rujukan calon bagi PSEE Penolong Jurutera J41 dan JA29 dijadualkan pada 17 Disember 2020.


Lulus PSEE Jurutera

Ia lengkap dengan penerangan format soalan, 60 contoh-contoh soalan setiap seksyen (lengkap jawapan), terkandung dalam 90++ mukasurat, termasuk nota rujukan khas matematik yang menyenaraikan formula-formula matematik penting yang diperlukan.

Cara Membuat Tempahan Segera Nota Rujukan PSEE Penolong Jurutera J41 - JA29

Untuk mendapatkan pakej rujukan ini, anda perlu ikut langkah berikut:

1. Pergi ke link ini - KLIK SINI untuk Info Rujukan J41/JA29

2. Baca info yang disediakan atau terus buat tempahan rujukan di link ini - KLIK SINI untuk Tempahan Rujukan

3. Pilih pakej rujukan yang disertakan, dari pakej Basic, Super, Gold dan Platinum; harga bermula dari RM40. Klik mana-mana pakej tersebut.

4. Isi email yang sering digunakan. Syorkan guna email Gmail. Klik notifikasi terma. Dan kemudian klik butang 'Proceed to Checkout'.

5. Isi maklumat 'Billing Info' mengandungi nama, alamat dan nombor telefon.

6. Klik butang terma dan pilih kaedah pembayaran. Untuk segera, pilih perbankan online 'Billplz Infokerjaya' atau menerusi kad kredit menggunakan 'SenangPay'.

7. Klik butang 'Complete your order' dan lakukan pembayaran.

8. Semak notifikasi dari Tim Infokerjaya untuk pengesahan bayaran dan tempahan.

9. Dapatkan link muat turun pakej rujukan yang akan dihantar menerusi email (dalam tempoh kurang 24 jam)



Jika selepas 24 jam belum terima akses ke laman download anda, mohon email BUKTI BAYARAN ke email support@rujukankerjaya.com untuk semakan segera


Pakej rujukan adalah dalam bentuk ebook atau dalam format pdf. Anda boleh muat turun ke komputer, laptop mahupun ke telefon pintar anda. Anda juga boleh cetak fail yang diberikan.


Gunakan nota rujukan disediakan dan buat latih tubi terutama seksyen Daya Menyelesaikan Masalah yang akan membabitkan soalan-soalan matematik. Rujuk formula disediakan, fahamkan jalan penyelesaian disediakan.


Kami doakan anda berjaya lulus di dalam peperiksaan online J41 mahupun JA29 ini. Usah putus harap kerana ramai yang anda kenal dan sayang sedang mengharapkan kejayaan anda untuk LULUS di dalam peperiksaan ini.

Previous
Next Post »